RAYNET - Outlook Synchronization
We have created a new integration between RAYNET CRM and Outlook. We are currently in the testing phase and plan to release it for sale starting October 1, 2024.
The new integration reliably transfers information between the RAYNET CRM system and the Outlook email client in MS 365 version.
Naše řešení synchronizuje všechny typy událostí podporovaných v RAYNETu, jako jsou úkoly, schůzky, události, telefonáty, dopisy a e-maily.
Navíc WebAddons v Outlooku umožňuje zadávat rozšiřující informace pro RAYNET, například leady, klienty, projekty, obchodní případy, nabídky či objednávky.
Jak začít?
Vyplňte registrační formulář, kde budete potřebovat uvést e-mail správce (osoba s administrátorskými oprávněními v Azure a RAYNETu)
Po odeslání registračního formuláře obdržíte e-mail s přístupovými údaji k serveru ROS
Vyplňte registrační formulář
Obdržíte od nás e-mail
Nastavte synchronizaci
Proveďte nutné nastavení, dle následujících podrobný postupů:
Poznámka: pokud máte nainstalovaný starý doplněk (VITSOL.OutlookAddInRaynet), je třeba ho odinstalovat v sekci "Přidat nebo odebrat programy" v administraci Microsoft Azure, než budete pokračovat s novou instalací.
Jak to vypadá?
Směr Raynet-Outlook
Směr Outlook-Raynet
Integrace zatím nepodporuje:
Opakované události směrem Outlook-Raynet se nesynchronizují.
Propisování Outlookových událostí, na které jsem pozvaný
V Raynetu je vyžadováno, aby všechny události měly svého vlastníka. Z toho důvodu se bohužel událost, na níž jste byli pozváni uživatelem mimo Vaši organizaci či uživatelem Vaší organizace, který nemá v Raynetu účet, do Raynet kalendáře nepropíše.
Raynet úkoly se nepřenáší do Outlook úkoly ani do Outlook To do, ale do kalendáře.
Důvodem jsou omezení na straně MS (není API pro WebAddons, Outlook nepracuje s časem ale pouze s datem na rozdíl od Raynet)
Často kladené dotazy (FAQ)
S jakou verzí Outlooku je ROS kompatibilní?
RAYNET-Outlook Sync je kompatibilní pouze s verzí Outlooku v rámci Microsoft 365. Synchronizace nebude fungovat se staršími verzemi Outlooku nebo s jinými e-mailovými klienty. Ujistěte se, že používáte správnou verzi. Pro správnou funkci synchronizace musí být e-mailová schránka aktivně provozována na účtu Microsoft 365. Synchronizace nebude fungovat, pokud máte účet bez aktivní e-mailové schránky, používáte účty mimo Microsoft 365 nebo máte e-mail přesměrovaný na jinou službu, jako je Outlook.cz.
Co dělat, pokud neobdržím e-mail s přístupovými údaji po registraci?
Pokud jste po registraci neobdrželi e-mail s přístupovými údaji, zkontrolujte prosím složku se spamem nebo kontaktujte naši podporu support@vitkovice.cz pro další asistenci.
Co mám dělat, pokud neznám nebo nepoužívám MS Azure?
Nemusíte si s tím dělat starosti. Pokud používáte e-mailové schránky v cloudu Microsoft 365, automaticky máte zřízený přístup i do MS Azure. Stačí se přihlásit na https://portal.azure.com stejným administrátorským účtem, který používáte pro Microsoft 365. Podrobný postup pro nastavení naleznete v našem návodu. Pro více informací o MS Azure můžete navštívit tento odkaz.
Discontinuation of sales for the existing Outlook Add-In for RAYNET
Prodej stávající integrace jsme k 1.5.2024 ukončili.
We discontinued sales of the existing integration as of May 1, 2024.